Går ikke akkurat rolig i svingene!

Rekker vel å få ned noen ord, før jeg fyker ut av døra igjen.

Det har sånn ca. gått i ett siden kl 6 i morres, så da va det godt med 1 times pause hjemme

før neste økt er igang. Det er gøy med full fart, bare jeg får gjort alt det jeg hadde planlagt…

Vel, ikke noe krise da, fikk gjort det jeg absolutt måtte da, men skulle så gjerne ha rukket litt til… De julegavene ja… Får håpe på bedre tider i morgen, alltids et håp 😀

Enda godt jeg skal på avspenning i  morgen, å legge fra meg alt jeg har å gjøre utenfor den døra, å bruke den timen BARE på meg selv 😉 Da skal du se at jeg får litt mere oversikt, og overskudd, yessssss.

Nei, nå er det vel på tide å komme seg ut døra igjen, skal få sydd sammen Alternativ Jul litt mere sammens med en hærlig gjeng 🙂    (PS! har fått tak i litt mat i dag, tommeln opp for meg!)

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

